zondag 17 maart 2019

Hangoor haasje breien



Tja, wat is het geworden wat ik breide?
Een hangoorhaasje denk ik.
Het is zo leuk om zomaar te
beginnen en te zien wat er
tevoorschijn komt.


Het is wel een schatje toch?

In het lijfje zit een
chocolade-eitje
verstopt.


Ik breide al eerder haasjes.
Kijk  hier en hier en hier.

En ik haakte hele leuke.
In dit berichtje kun je doorklikken
naar het patroontje.

Het blijft leuk om te doen.

<<<<< Ik wens jullie een hele fijne week toe! >>>>>

To knit a rabbit.

*****
***
*

2 opmerkingen:

  1. Wat lief,
    en leuk met het paaseitje.
    Ik dacht eerst dat het een vingerpopje was.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje! Leuk om te maken en helemaal nu je een linkje plaatst naar het patroontje...

    BeantwoordenVerwijderen