dinsdag 27 september 2011

Gehaakte bloemetjes in een vaasje


Wat is het mooi weer deze week. Niet zoveel gehaakt daardoor.
Een paar kleine bloemetjes die in een vaasje terecht zijn gekomen.

Vorige week hadden we een klein feestje. Oudste dochter slaagde de eerste keer voor haar rijexamen.
En zaterdag gingen we winkelen in Breda. Gezellige stad. Daar haalde ik ooit mijn rijbewijs (niet de eerste keer). We kochten winterjassen, truien en lange broeken. Ik hoop dat het nog lang duurt voor we het aan hoeven te trekken. Laat de zon nog maar een tijdje schijnen.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk ideetje die bloemen in dat vaasje...ik hoop dat je de winterjas nog ff in de kast mag laten hangen :-)

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Hannie, ja het lijkt wel zomer. Wij zijn een weekje weg geweest en hadden zo rond de 27 graden, warmer dan in de zomer. Gisteren en vandaag ook zo heerlijk nog.
    Je bloemetjes zijn erg mooi en leuk op die dunne steeltjes, maakt het lekker speels. Vaasje is ook heel mooi.
    Het begon te kriebelen, kijk maar op hejtjorven.blogspot.com
    Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Dat wil ik graag nog eens leren, een "jasje" voor iets haken, lijkt me heel moeilijk, maar zal best meevallen, als je weet hoe.
    Wat grappig, dat Willy ook een nieuwe blog begonnen is, ook bij blogspot, zoals wel meer webloggers, heb ik gezien. Ik ben ook over: http://desierkip.blogspot.com/ Welkom!
    Goed weekend!

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen