woensdag 14 december 2011

En de winnaar is ....................???


Ik heb zojuist jongste dochter een blikje met de kaartjes met de namen van de give away onder haar neus gehouden. Ze was net naar boven vertrokken met een stapel boterhammen om aan haar huiswerk te beginnen. Zo te zien is ze Duits aan het leren (let op de kleuren van het boek en de kaartjes in het trommeltje, dat is toevallig!). En wie krijgt de sterretjes???
Linda en Mums, GEFELICITEERD!!
Mail me jullie adressen dan gaan de sterren op de post en hoop ik dat ze er voor Kerstmis nog zijn.
En Linda, welke kleuren sterren wil jij?

5 opmerkingen:

  1. Dames, gefeliciteerd!! Die krijgen vast een heel mooi plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat leuk, ik zal je meteen effe mailen. Dank je wel hoor.

    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!

    Ik heb je mail gevonden wat betreft patroontje....
    Ik mail je zo direct even terug....
    Heb overigens geen haast met patroon....
    Vind de sterren zo ook erg leuk :)

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen