vrijdag 10 februari 2012

Uitslag give away

mini schilderijtjes van vilt en maaswol
Bedankt voor jullie reacties op de give away. Het liefste zou ik iedereen een zakje sturen.
Ik hoop dat ik de volgende keer de anderen iets kan sturen, maar deze keer gaan de zakjes naar:

Suzanne   -   Angelique   -   Nicole   -   Catherine

Als jullie me je adres mailen stuur ik de zakjes op.

 Hieronder toch nog de foto van de fazant in de sneeuw in onze tuin.
Het lukte me eerst niet om de foto te plaatsen.
En dat terwijl ik zoveel moeite had gedaan om hem erop te krijgen.
Ze zijn namelijk nogal schuw.
 @@@@ Ik wens iedereen een fijn weekend toe. @@@@

Het onze begint goed: zelfgemaakte pizza door oudste dochter. Spinazie en feta.
Ik ruik hem al...............

8 opmerkingen:

  1. Ik heb vandaag mijn zakje bij de post gehad, heel erg leuk met een heel erg leuke inhoud, maar daar zeg ik niets over, zou jammer zijn voor de winnaars hierboven, gefeliciteerd!
    Hannie, heel erg bedankt, ik vind het echt een heel leuk kadootje!! Binnenkort een fotootje op mijn blog natuurlijk ;) Goeie foto van Isaak ( zo heten bij mij alle fazantenmannen... is een heel verhaal). Jij ook een fijn weekend en eet smakelijk, maar dat zal wel lukken zo te horen!
    Lieve groet, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto ....en geniet van de pizza en een fijn weekend...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmmmmmmmmm, PIZZA, hier was het een lekkere biscuittaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yeah! Nou heb ik alweer mazzel! Jippie!!!!!
    Dank je wel Hannie! Het mailtje komt er aan.

    Wat een plaatje die fazant; ik vind dat zulke deftige vogels. En in de sneeuw is al helemaal prachtig.
    De pizza zal wel gesmaakt hebben.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke mini schilderijtjes heb je gemaakt leuk om met valentijn te geven.
    Mooi plaatje zo met de fazant in de sneeuw.
    En het zal volgens mij wel gesmaakt hebben he de pizza ik krijg er ook wel trek in zelfs nu nog!
    Gr Jacqueline en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Hannie, vandaag het zakje ontvangen. HARTelijk dank.
    Een tijd geleden liep er hier aan de overkant een vrouwtjes fazant, wel een stuk minder mooi, maar ik was niet zo snel met de camera.
    Je treft het met zo'n pizzabakster in huis.
    Fijn weekend, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooohhhh! Wat léuk dat ik gewonnen heb. Dank je wel Hannie, mijn weekend kan niet meer stuk. Heb ik meteen een leuk logje om op mijn blog te zetten.
    Groetjes, Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb jou leuke mooie zakje binnen gekregen en wat een leuke verrassing heb je erin gemaakt.Ik ben er ook erg blij mee.
    Heel erg bedankt.
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen