zondag 30 september 2012

Heerlijk weekend

Hadden jullie ook zo'n fijn weekend?
Wij wel ..............
Ik haakte mijn dekentje af,
ging met zusje, manlief, grote neef en jongste dochter naar de
boten- en camperbeurs hier in de stad.
Niet dat we op zoek zijn naar een boot, maar zomaar voor de gezelligheid.
Leuke campers zagen we wel trouwens......
We keken rond op het Russische fregat "Shtandard". Het schip ligt hier dit weekend aangemeerd en was te zien in de film "Nova Zembla". 
NP Projekt Shtandart


Vandaag feliciteerden wij P. met zijn 17e verjaardag en
begin ik aan een nieuw project, een rode sjaal.
 
Zoals jullie zien heeft Pepper ook erg genoten van het weekend!

3 opmerkingen:

  1. En nog een beetje gepind natuurlijk ;) Mooi altijd om te zien, zulke schepen. Sail staat nog op mijn things to do lijstje, ooit. Moet zeggen dat ik vooral veel klusjes gedaan heb dit weekend, soms wel eens nodig en meestal pas na afloop geeft het een goed gevoel ;) En genoten van het zonnetje vandaag, heerlijk! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We kijken uit naar jouw nieuwe sjaal.
    Ik had een heel mooi weekend... Heb het op mijn blog gezet... De moeite om eens te gaan kijken hoor...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk hondje en pepper is ook leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen