vrijdag 7 februari 2014

Slingertje voor Valentijn of een andere feestelijkheid


Ik breide 5 kleine lapjes.
(10 steken, 9 toeren rechts, afhechten)
Daarna knipte ik hartjes van vilt. De
hartjes naaide ik op de lapjes samen met
een roosje (gekocht bij de Hema). Een
gehaakt randje langs de bovenkant en
klaar is het slingertje. 

 A little garland for Valentine. 
Wol, vilt, roosjes, hartjes,
allemaal ingrediënten voor
een romantisch slingertje. 
Ik wens jullie een heel fijn weekend toe!!
Wij hebben geen bijzondere plannen,
beetje haken, lezen, Olympische Spelen kijken,
lekker lang koffie drinken met de krant erbij, een
uur langer in bed liggen,
boodschapje doen, en zondag een bezoek aan de
Emigratiebeurs in Houten.
*****
***
*

4 opmerkingen:

  1. Leuke slinger! Fijn weekend! Groetjes Lisanne

    draad en praat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk slingertje! Ik kan niet breien, maar zoiets zou wel een heel leuk 'probeerproject' zijn denk ik met die losse lapjes! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig klein slingertje zeg, ziet er echt lief uit. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Emigratiebeurs... wat krijgen we nou??? Vrolijk slingertje!

    BeantwoordenVerwijderen