zondag 2 maart 2014

Gehaakte mandjes met een randje


Ik haakte nog wat mandjes, een
maatje kleiner dit keer en
met een gekleurd randje aan de
bovenzijde.


De schapenwol is nog steeds niet op, misschien
komen er nog wat mini-mandjes bij.

Groene vaasjes van de Kringloop. Er is hier in de stad een
Geefwinkel geopend. Je kunt daar spullen brengen die je niet
meer gebruikt en je mag er gratis iets gaan halen. Ik bracht er een
doosje met wat spulletjes en nam
het groene vaasje rechts op de foto
mee naar huis.


Manlief heeft ook een hobby..................
Vandaag is hij jarig dus aten we
taart. Volgende week vieren we het
met de familie.
Ik wens jullie een fijne week toe!
*****
***
*

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man!
    Altijd handig, zulke mooie mandjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! En wat een leuke mandjes! Die schapenwol is de bom! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte!! Wat een superleuke mandjes, die met het gele randje vooral, kleurt zo mooi bij grijs, vind ik. Naar die kringloopwinkel ga ik niet heen, dat is veel te verleidelijk ;) Je hebt prachtige groene vaasjes! Mooie met dat zachte roze van de bloesem. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen