zaterdag 19 april 2014

Pinguinstempels

Het begon allemaal met een kaart via Postcrossing. Ik kreeg
een hele leuke pinguinkaart van Jackelien.
Ze schreef dat ze mijn blog leuk vond en dat ze zelf een blog
aan het maken was. Dus nam ik daar een kijkje en zag dat
ze mooie foto's, tekeningen en stempels maakt.
En laat ze nou net een pinguinstempel gaan maken.
En ik vind die dieren zo leuk!
Vandaag kwam ik na een lange dag thuis en vond ik
een envelop in de brievenbus met twee stempels en een
heleboel kleine cadeautjes. Van Jackelien!
Lief hé.

<<<<< FIJNE PAASDAGEN!! >>>>>
*****
***
*

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat lief! Veel plezier met de stempels en al het andere moois :-)
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij! Geniet ervan, groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend lief, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stempels ....en wat raar ? .....ik blijk al heel lang dus geen meldingen van jous posts te krijgen , heb me net geprobeerd opnw aan te melden maar dat gaat blijkbaar niet ...

    Whisper in the picture :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen