dinsdag 21 oktober 2014

Rozet haken


Ik haakte een reuzerozet.
Hier op mijn blog staat
het patroon wat al
heel erg vaak bekeken is.
Als de rozetten ook zo vaak zijn
gehaakt als dat ze
bekeken zijn.....

Maar het blijft leuk om te doen en
je kan ze steeds groter maken.
De draad zit er nog aan
misschien doe ik nog
een paar rondjes.
Dadelijk komt jongste dochter thuis van
haar logeerpartij. Ze vertrekt dan meteen
weer voor de volgende bij een vriendin.
Herfst, wind en regen, maar
de Amberboom straalt
 en heeft prachtige kleuren.

3 opmerkingen:

  1. Dankzij Brigitte van de Dachshund ben ik dus nu ook bij jou beland :-) !
    En maar goed ook, want dat patroontje voor de rozet zal hier in elk geval niet alleen bekeken, maar ook gehaakt worden ! Wat een leuk patroontje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi, die roset! Mijn ma haar naam is ook Rosette en heel toevallig heb ik hier een dochter die Amber heet ;-)
    Grappig!
    En ja, de herfst brengt mooie kleuren met zich mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi!! Via via kwam ik op je blog. Ik ga je volgen hoor..
    Groetjes,
    Stefanie

    www.cutedutch.nl

    BeantwoordenVerwijderen