zondag 9 november 2014

Een stoffen tasje met een gehaakte bloem



Afgelopen weekend heb ik opgeruimd. Gistereren
brachten we al wat tassen met kleding
naar de Kringloop.
Het liefst bewaar ik alles,
ik vind het lastig om op te ruimen, maar
soms moet het.
Dit tasje kwam ik tegen. Ik maakte het
al jaren geleden toen ik net
begonnen was met
bloemetjes haken. 

Jongste dochter ruimt ook op. Dit is al
haar Playmobiel. Alles wordt
 gesorteerd en
een gedeelte wordt op
Marktplaats gezet.

Herinneringen komen boven. Er is intensief
mee gespeeld. Zullen we het toch maar
bewaren?


2 opmerkingen:

  1. Lastig is dat hè, opruimen. Wel een schattig tasje. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloof dat er een opruimwind door blogland waait. Hahahaha. Ik was ook al bezig.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen