donderdag 2 juni 2016

Gehaakt mini-tasje van Estrea Chikitu


Er lag een envelop op de deurmat
toen ik vandaag uit mijn
werk kwam.

 KIJK HOE LEUK!


Een gehaakt mini-tasje.
Ik maakte zo'n tasje vroeger
voor mijn barbie (alleen niet
zo strak gehaakt).
En daarin zaadjes van,
dat zie je al op de tekening,
de Wisteria, blauwe regen.

Heel Hartelijk Bedankt Renée
van 

Het patroontje van dit superschattige
mini-tasje vind je op haar blog.

Nu ga ik natuurlijk mijn best doen
om een Wisteria op te kweken,
want die zou prachtig staan
in onze tuin.

*****
***
*

3 opmerkingen:

  1. Super.. Ik vermoed dat ik ook nog een lading mag verwachten! Leuk, hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om iemand zo blij te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuke post!! Bedankt voor je reacties op mijn USA blogpost. Wat leuk dat jij ook zo'n soort trip gedaan, hebt, in een Buick nog wel. De Golden Gate brug spreekt erg tot de verbeelding, raar eigenlijk het is maar een brug, maar toch, wel DIE brug. Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen