zondag 4 februari 2018

Dekentje haken voor het nieuwe bankje


In Huize Haakzaken klusten we wat af
in oktober en november vorig jaar.
(daarom was het hier zo stil)
Er kwam een nieuwe vloer, we verfden
alle muren, kozijnen en deuren, er kwam een nieuwe keuken
en zoals dat vaak gaat met nieuwe keukens
(hoor ik van iedereen, ik wist dat niet),
werd er een verkeerde berekening gemaakt.
We wachten nog steeds op een
stuk aanrechtblad. Hopelijk wordt het
deze week geplaatst.
Dan kunnen we de rest afmaken.

Naast het aanrecht is een
bankje gemaakt met laden eronder. Daarvoor
haakte ik een 
dekentje.



Tijger geniet.........
(de vensterbank zit nog los,
de muur moet ook nog
afgewerkt worden)


Een paar weken geleden ging zoonlief het huis uit.
Het asielzoekerscentrum in de stad is leeg en er
werden een paar bewoners voor het pand gezocht.
Het is tijdelijk, anti-kraak.
Zoonlief had enorm veel zin om
op zichzelf te gaan wonen, pakte dus zijn
spullen en verhuisde naar 2 ruime kamers.
Natuurlijk hielpen wij hem met
de hele familie. Hij heeft er
een heel leuk en betaalbaar plekje.

Tijger mist hem. Hier ligt hij op zijn tas (hij komt
nog met de was naar huis. Een wasmachine moet
nog gekocht worden). 
Hoewel wassen niet mijn hobby is,
vind ik het stiekem niet erg. Zo
zien wij hem nog eens.


Ik haak nog even verder aan het dekentje.
Het garen is nog niet op.

Fijne week allemaal!
*****
***
*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten