zaterdag 25 augustus 2018

Update omslagdoek


Even een update van de
omslagdoek die ik
aan het haken ben.
Ik ben pas weer verder gegaan
nadat we terug waren van onze
vakantie op Kreta.


Wij waren niet zo lang weg
en reisden met een klein koffertje.
Daar paste mijn haakwerk
niet in. Er paste helemaal niets
 te handwerken in. 
Natuurlijk kreeg ik toen juist
een ontzettende
zin om te haken.
Gelukkig had ik mijn
e-reader meegenomen
en las ik enkele boeken.
Hoefde ik ook niet te kiezen,
haken of lezen, haken of lezen.


De omslagdoek is nog niet
klaar. Ik heb net een
rij bobbels gehaakt.
Die zijn leuk om te doen.

Hieronder een paar foto's van Kreta.


Dit restaurant in een dorpje
net buiten Heraklion staat en hangt helemaal
vol met planten.
 Binnen en buiten en ze zien
er allemaal goed uit.


Nadat we Knossos hadden bekeken,
bezochten we het Archeologisch Museum
in Heraklion.


Street Art in Heraklion.


Een o zo heerlijk toetje.


De haven van Heraklion.

In eerste instantie lieten wij Heraklion links
liggen, maar op advies van een ober gingen
we toch de stad in.
Wij vonden het zeer de moeite waard
en aten een van de lekkerste
taartjes ooit op de stoep
van de taartenwinkel
waar ik de naam
niet meer van weet.


Kerkje in de burcht van
Rethymnon.

<<<<< Fijn weekend! >>>>>
*****
***
*




Geen opmerkingen:

Een reactie posten