zaterdag 16 april 2011

Een bloemetje voor Marjo

Gisteren kwam ik op het weblog van Marjo. Zij lag in het ziekenhuis en kreeg geen goed nieuws te horen. Omdat ik haar graag bloemen wil sturen maar geen adres heb dacht ik: ik stuur een bloemetje via de computer. En nu zou ik het fijn vinden als iedereen die dit leest even naar haar weblog gaat en een aardig berichtje achterlaat. Gewoon zomaar een paar aardige woorden om haar een hart onder de riem te steken. Klik hier om naar het weblog van Marjo te gaan.

En dit is mijn virtuele bosje bloemen voor haar.
De bloemetjes hierboven heb ik vanmiddag gehaakt. Het is een leuk patroon. De blauwe maakte ik het eerst. Die heeft 6 blaadjes, de andere bloemetjes hebben 5 blaadjes. Vanavond of morgen zet ik het patroon op mijn weblog.

7 opmerkingen:

  1. Wowww Hannie, wat ontzettend lief !!!!
    Ze staan hier al in de virtuele vaas en in mijn hart ....
    Dank je wel ..........

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi boeketje, lief gebaar Hannie,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie bloemen en een heel mooi gebaar, lief hoor!

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ontzettend leuk idee om die mevrouw een hart onder de riem te steken. ik ga er ook even heen om een berichtje achter te laten.
    en je virtuele bloemetjes zijn beeldig. verheug me op je patroontje!
    liefs leslie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent een schat, kwam nog ff naar 'mijn' bloemetjes kijken ....op deze stralende zonnige dag ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hannie, het is gelukt !!! Ik heb je boeketje kunnen toevoegen op mijn blog, kan ik er elke dag ff naar kijken ......ze staat onder de 'volgers' ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen