donderdag 17 november 2011

Een pakketje

Gisteren werd er hier een pakketje bezorgd. 
Ik wist van wie het was, van Simone van De Sierkip. Ik won namelijk haar give-away.
Ga even kijken bij haar. Zij heeft een heel leuk blog met mooie foto's en zelfgemaakte sieraden.

Een mooie schelpenhanger kreeg ik van haar, een button, een sterretje van vilt en papier, een kraanvogeltje en een lieve kaart. En dit alles ook nog eens mooi verpakt.
Het is leuk om iets weg te geven, maar het is ook erg leuk om iets te krijgen.
SIMONE BEDANKT!!

6 opmerkingen:

  1. Hej Hannie, leuk dat je gewonnen hebt. Prachtige hanger vind ik het, maar ik had helaas pech ;)
    Veel plezier ermee, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ps Ik heb er een tweede blog bij
    detantevantjorven.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig om te mogen ontvangen.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om zo'n pakketje te winnen,
    veel plezier ermee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gedaan, iemand blij maken is altijd leuk!!

    Fijn weekend en veel plezier ermee!!

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen