dinsdag 10 april 2012

Van alles


 Hierboven nu eens geen gehaakt bloemetje. Deze is gebreid.
In het steeltje zit een ijzerdraadje, zodat ik het ook in een vaasje kan zetten.

Verder was het druk de afgelopen weken.
We schuurden, streken voor, verfden, rolden, veegden, poetsen .........
Zusje en neef hebben een ander huis.
En daar moest wel wat aan gedaan ...........
Maar mooi dat het wordt, en een tuin van wel 15 meter, in Eindhoven centrum.
Daar moet je wel 10 jaar voor ingeschreven staan, maar dan heb je ook wat.
Wij klusten maar 2 dagen, gelukkig is er nog meer hulp.
Mijn verzameling maas garen.
Ik vind altijd wel weer een nieuw kartonnetje bij de kringloop.
Ik ben mijn stofjes aan het uitzoeken.
Er staan verschillende zakken op zolder.
Ze moeten er maar eens uitgehaald worden.

2 opmerkingen:

  1. oooooooo!!!!!!!!!
    dat schaapje!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan dat gebreide bloempje, meestal pak je toch snel je haakpen daarvoor. Heb je hem zelf verzonnen?
    Wat een prachtige verzameling wolkaartjes..., ik ben ook pas begonnen met sparen en vind het enig!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen