vrijdag 19 oktober 2012

Gebreide/gehaakte muizen en een View Master

Ik ben vrij deze week, heeeeeerlijk!!
Dus rommel ik een beetje in huis rond.
Sorteer wat kleren voor de Kringloop.
Zoek wat dozen uit die op zolder niet meer in de kast passen.
Maar ik kan zo slecht iets wegdoen, dat heb je met verzamelaars denk ik.
Zie nou de muizen hierboven. Gemaakt door tante Margot die nu 87 is.
Voor elk kind een muis (er moet er dus nog ergens eentje zijn).
Ze kwamen uit een rieten koffertje op zolder.
 Daar hoeven ze niet in terug.
Of deze View Master. 
Je kunt het je bijna niet meer voorstellen dat dat zo leuk was.
Ook die kan ik niet wegdoen. Toch?
Wat vinden jullie?

***-----EEN HEEL FIJN WEEKEND-----***
***

10 opmerkingen:

  1. Hai Hannie!
    Ja, dat zijn van die dingen die je gewoon niet weg kunt gooien...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee joh niet wegdoen is toch zo leuk om soms nog eens te kunnen kijken.
    en die muisjes zijn toch ook geweldig
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neeeeee allemaal niet wegdoen. Veels te leuk dus koesteren hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles lekker bewaren.
    Super leuk!
    Ik hoop dat muis nr.3 snel boven water komt.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier nog zo eentje die niets weg kan doen... enneh... die view masters zijn nu best wat waard! Echt een verzamelobject... Dus mocht je nog eens krap zitten. Op marktplaat zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh dat heb ik ook,tot het een keer kriebelt en dan is alles weg(kringloop of via marktplaats)heb alleen het lego en barbies bewaard en een favorieten pop,e.d,maar ik denk dat tegen de tijd dat zij weer kinderen hebben alles er weer heel anders uit ziet en ze die oude meuk niet eens meer mee willen nemen,op de lego na dan misschien,ha,ha...zo heb ik dus 2 jaar geleden 2 viewmasters met -tig schijfjes op marktplaats gezet en nog goed kunnen verkopen,de kids waren blij met het geld

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die paar dingen gewoon bewaren!! Ik heb van mezelf één 'bewaardoos' met een aantal van die dingetjes waar ik als kind weg van was, veel mee speelde, of die een bijzondere betekenis hadden. Af en toe is dat heerlijk om doorheen te struinen en herinneringen op te halen en voor de kinderen heb ik ook zo'n doos, als er dan opgeruimt gaat worden, mogen ze daar iets in doen wat voor hun bijzonder is en in hun ogen absoluut bewaart moet blijven...een knuffel, mooie kaart, spelletje o.i.d. en er is ruimte om als ze groter worden steeds een paar van hun favoriete dingen te bewaren...zo krijg je uiteindelijk een doos vol herinneringen (en geen kamers vol:-) Fijne Zondag!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk die spulletjes moet je echt niet weg doen nee echt super super heerlijke herrinneringen op doen daarmee.
    Fijn weekend groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sommige dingen moet je gewoon echt niet weg willen gooien. Zo'n viwmaster had mijn oma ook, geweldig vond ik dat als kind. Die van tegenwoordig stellen echt niks voor.
    En leuk die gehaakte beesten, hoezo denken wij hip te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen