vrijdag 26 oktober 2012

Moois van Pinterest


Al deze foto's komen van Pinterest.

Gehaakte armband met patroon in het Engels.
Gezellig die cupcakes.
Het Nederlandse patroon vind je hier.

Ik krijg meteen zin om te beginnen.......... Leuke kleuren ook!
Het patroon is te koop via Ravelry.

Ook mooi, toch?
Het patroon vind je hier.

Omdat ik ook overal bergen gehaakte bloemen heb liggen,
 vind ik deze sjaal erg grappig.
*******

Ik wens jullie een fijn weekend toe.
Maak het gezellig!
Wij doen het kacheltje aan, het is tenslotte een stuk kouder.
En we hebben nog een halve boom die "op" moet.
Ik haak mijn rode sjaal af, dit weekend.
Volgende week laat ik hem zien.
*****
***
*
Wat gaan jullie doen?
Het patroon van de wanddecoratie vind je hier.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ideetjes allemaal weer...ik kom gewoon zoooooveel tijd tekort, die cupcakes vind ik geweldig...de armband ook..en die kleedjes..zucht:-) Bedankt voor het delen! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Hannie, wat laat je veel leuke ideeën zien. Inspiratie genoeg. Ik zie nu ook overal petit fours opduiken, maar ik vind de cupcakes ook erg leuk.
    Fijn weekend, ik ga in ieder geval genieten van het uur extra dat we dit weekend hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, al die ideetjes! Het armbandje wil ik zeker eens proberen of die cupcakes, zo leuk! En dan die bloemensjaal, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen