zondag 2 december 2012

Gehaakte sneeuwvlok

Dank jullie wel voor alle hulp bij het oplossen van  het probleem dat ik geen foto's meer kon plaatsen.
Het kostte me veel tijd, hoofdpijn en slapeloze nachten (iets overdreven, hoor), maar het is gelukt.
Ik kan weer foto's plaatsen, gelukkig (diepe zucht).
En ik heb er van geleerd.

Deze ster/sneeuwvlok haakte ik twee weken geleden in het Breicafe hier in de stad.
Ik kocht daar het boekje 100 sneeuwvlokken om te haken van Caitlin Sainio,
waar dit patroon in staat.
Ik betaalde € 7,95 voor het boek en vind dat een mooie prijs.

6 opmerkingen:

  1. De sneeuwvlok is erg mooi geworden!
    Het lijkt me zo leuk zo'n breicafé, maar dat is waarschijnlijk niet bij mij in de buurt.

    Kreatieve groetjes van Anna.
    http://annashaakwerk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moooooooi! De kleur is ook prachtig zeg. En wat fijn dat ik overal weer foto's op de diverse blogs tegenkom. Een blog zonder foto's is ook niks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOLA AMIGA, TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME PARA QUE VEAS LO QUE YO HAGO TAMBIEN MUY HUMILDEMENTE..!
    SIEMPRE SERAS BIENVENIDA..
    ZHOBEYD@....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lindo pingente!
    Boas Festas e um Feliz 2013!
    Beijos

    BeantwoordenVerwijderen