zondag 25 augustus 2013

Give away gehaakt slingertje

Wij vierden deze zomer dat oudste
dochter 21 werd, dat de vakantie begon,
mijn verjaardag en een 25-jarig huwelijk
van een familielid.
Eigenlijk vind ik dat er veel gevierd
moet worden, want het kan opeens ook
afgelopen zijn. De man van een collega is
niet meer teruggekomen van zijn vakantie.
Dat had niemand aan zien komen, hij was
tenslotte pas begin 40.
Dus....... vier het leven!
Wie heeft er binnenkort iets te vieren??
En kan nog een slingertje gebruiken?

Laat een berichtje achter, dat vind ik zo leuk!
*****
***
*

6 opmerkingen:

  1. effe niks te vieren hier : vrijdag was ik jarig en ik had net 6 weken vakantie. Maar maandag moet ik terug gaan werken ... Wat vliegt dat snel voorbij !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leven is een feestje maar je moet wel zelf de slingers ophangen. Ik wil het leven ook elke dag vieren maar in de drukte vergeet ik dat nog weleens. Dus wil ik graag deze slinger winnen en bij mij thuis een plekje geven zodat ik er elke dag aan herinnert wordt dat het leven een feetje is. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genoeg te vieren deze week! Mijn verjaardag woensdag en onze 12de trouwdag zaterdag. Moet uitgerekend mijn man 2 dagen weg voor zijn werk, precies op mijn verjaardag... Maar we vieren gewoon een klein feestje waar deze slingers super bij zouden zijn natuurlijk!!

    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze week gevierd dat ik oncologisch weer 3 maanden goedgekeurd ben en natuurlijk het feit dat ik over ongeveer 2 weekjes Oma ga worden voor de eerste keer ...
    dus de slinger gaat op de kinderkamer van mijn kleinkind komen te hangen als ik win

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heftig zeg, zo jong iemand die plots overleid.
    11 september vier ik mijn verjaardag. Na 2001 is dat ook een vreemde dag om jarig te zijn met de aanslag op de twintowers in amerika.
    Het leven kan inderdaad zomaar plots over zijn. Geniet daarom elke dag alsof het je laatste is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje wat erg zeg!!!
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd en ook met je dochter 21 echt volwassen he!!!???
    Wat gaat de tijd toch snel voorbij daarom vind ik dat inderdaad elke dag een feestje moet zijn voor je het weet........!!!!
    Super leuk het slingertje zou bij mij mooi in mijn kleurige boom met zelfgemaakte spulletjes staan.
    Fijne weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen