vrijdag 4 oktober 2013

Werk in uitvoering en Dierendag!

Ik ben driftig aan het haken want
er zijn bijna 500 volgers op mijn
blog. Toen ik heel voorzichtig en heel onzeker begon met
bloggen had ik nooit gedacht dat er mensen waren
die mijn blog zouden volgen.

Het haaksel wordt een sjaal. Deze is zo goed als af,
maar ik maak er nog een paar bloemen op en
ik moet de draadjes nog instoppen. Dit weekend is hij wel
klaar hoop ik en dan geef ik hem
weg. Dus als je interesse hebt moet je hier
nog even terugkomen.
Pepper (hierboven) ligt gezellig naast mij. Vanwege Dierendag
mag ze met haar hondenkussen op de bank liggen.
 
Tsja, en als er dan een foto van Pepper op
mijn blog staat wil Tijger er natuurlijk ook
op. Het viel nog niet mee hem er een beetje leuk
op te krijgen, maar het is gelukt!
Op de kamer van jongste dochter zijn heel
wat dierendingen te vinden.
Dit is wat ik vond............... 
Opvallend is dat er geen kat bij zit. (Ze is overigens
dol op die van ons!)

===== Fijn weekend iedereen!! =====

4 opmerkingen:

  1. owwww wat een heerlijke foto's....ik hou zo van dieren.....ze zullen een top dag hebben gehad, liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve beestenboel en gefeliciteerd alvast met je vele volgers,maar dat gaan er vast nog meer worden hoor!

    lieve groetjes en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi haakwerk! Ik vind het kleurtje ook zo fris en aantrekkelijk...
    Je poezen hebben een heerlijk leventje bij je, dat zie ik wel!

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aw wat heeft Tijger een lief snoetje!

    BeantwoordenVerwijderen