vrijdag 21 februari 2014

Gehaakte bloemetjes in een vaasje en een award


Genieten jullie ook van de Olympische Spelen?
Wij hier in huize HaakZaken wel!
En tijdens de wedstrijden
haak ik bloemetjes,
dat is
goed te doen.
Van Lisanne van Draad en Praat ontving ik,
en een aantal andere blogsters, een nominatie
voor de Liebster Award.
Dat is heel lief! Dankjewel!
Ik geef de award niet door omdat ik het lastig vind
een keuze te maken
tussen al die mooie blogs vol inspiratie.
Wel zal ik de vragen beantwoorden.
1. Je kan niet zonder?
Mijn familie.
2. Liever haken of liever breien? Of nog weer iets anders?
Veel liever haken, een beetje breien want dat kan ik niet zo goed.
3. Je bent dol op?
Chocolade, koffie met een krantje op zaterdag.
4. Wat krijg je het liefst?
Op mijn verlanglijstjes staat altijd garen, kraaltjes, knutsels en frutsels. 
5. Je droomt van?
Een kampeerbusje en daarmee rondreizen.
6. Je allerfijnste handwerkboek is?
Het boek waardoor ik weer begon met haken: Modern Haken van Vibeke Lind.
7. Je eet het liefst?
Ik eet heel graag van alles, maar bijna geen vlees, wel vis.
8. Wonen er dieren bij je in huis?
Een rode kater genaamd Tijger en een zwart poezenbeest met de naam Pepper.
9. Wat doe je het liefst als je vrij bent?
Wat denk je? Haken! Maar ook lezen, naar de kringloop en bakken (alleen heeft jongste dochter dat zo'n beetje overgenomen).
10. Je lievelingsdrankje is?
Koffie, thee, rode wijn of een biertje.
11. Je blogt graag over?
Eigenlijk meestal over de frutsels die ik maak.

<<<<<FIJN WEEKEND>>>>>

4 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! Fijn weekend! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier grannysquares bij de spelen. Heerlijk simpel en echte 'stash buster'

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om je weer een stukje beter te leren kennen. Mooie bloemen! Ik kijk eerlijk gezegd alleen de samenvattingen. Da' s voor mij genoeg. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om te lezen over je
    enne wat een lieve bloemetjes

    BeantwoordenVerwijderen