donderdag 26 augustus 2021

Zomervakantie 2021


Dit jaar zijn we in de zomer in Nederland gebleven
net als vorig jaar. 
We huurden een huisje
aan het Zuidlaardermeer in Drenthe.
Voor het eerst in mijn leven zag
ik hunebedden.


We bezochten Groningen en Leeuwarden.
In Leeuwarden belandden we per ongeluk.
Het eigenlijke doel was het
mooiste dorp van Nederland, Winsum,
maar er zijn meer Winsums 😊

Dit is de scheve Oldehoven in Leeuwarden

Verder huurden we een bootje en
voeren over het Zuidlaardermeer en we
verkenden de omgeving op de fiets.
Deze prachtige dieren zagen we onderweg.


En weten jullie dat er een ontzettend lekkere Italiaan in
Midlaren zit,  La vita è bella
Als je daar eens in de buurt bent is dat
een aanrader. Zo lekker gegeten buiten op
het terras en een zeer
vriendelijke bediening en een gastvrije ontvangst.
(Dit is geen reclame hoor,
we hebben geen korting gekregen.)

De tiramisu is er zooooo lekker.

In Tynaarlo is een hele mooie wolwinkel, Wolverhalen.
Catharina verft daar zelf wol
en verkoopt deze in haar winkel.
Verder kun je er ook andere merken kopen
en ook planten
in prachtige potten.
Echt alles is er mooi.

En omdat ik in de vakantie jarig was.........,
heb ik mijn cadeau daar uitgezocht 😀


Ik heb weer wat te doen....


We hadden een zeer geslaagde vakantie.

Wat is Nederland toch mooi!

*****
***
*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten