woensdag 9 februari 2011

Bloggen

Ben druk bezig met gelukspoppetjes versturen. Leuk zeg al die reacties. Bedankt allemaal. Ik word er blij van, ook van het mooie weer vandaag, denk ik. Ik ken niemand in het echt, zeg maar live, die handwerken leuk vindt. Wel mensen die het kunnen, maar die zijn er niet mee bezig. Ik ken wel mensen die muziek maken, schilderen en toneelspelen. Maar niemand dus die het leuk vindt bloemetjes te haken, vierkantjes, sjaals, enz. enz. Mijn kinderen vinden het volgens mij een beetje sneu, zo'n moeder met haar haaknaald en haar bloemetjes. (is overdreven hoor, de dochters wilden heel graag een gelukspoppetje).
Maar toch....., daarom is bloggen zo leuk. Al die enthousiaste mensen die van die prachtige dingen maken. Je doet ideeen op, hebt eens een gesprekje (weliswaar via de computer, maar dat is ook wel weer gemakkelijk want dat doe je als het je uitkomt toch?).
 

4 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Ik kan me helemaal vinden in wat je schrijft. Ook ik ken bijna niemand die graag handwerkt. Ik had zelfs het idee dat ik oubollig was met al mijn gebrei. Het was dus een aangename verrassing dat zoveel mensen ermee bezig zijn. Het werkt zo stimulerend om ergens deel te maken van een groep, zelfs al is die volledig online.
    Veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hannie,
    Handwerken is gewoon leuk. Ik kan me voorstellen dat je naast de reacties van medebloggers het leuk vindt om mensen te ontmoeten die ook graag handwerken. Is er bij jou in de buurt geen breicafé van StitchnBitch?

    Groetjes, Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was net op je andere (inmiddels oude log) en zag dat je hier verder gaat.
    Leuk! Ik zal je meteen gaan volgen....
    Zelf nog niet zo lang bezig op blogger.... Maar vind het wel gezellig en inderdaad wat je zegt het is super leuk om alle gemaakte spulletjes van anderen te zien....
    Lekker van genieten ook geïnspireerd raken....
    Ben zelf heel blij dat ik weer met bloggen ben begonnen (lang geleden ooit ook al eens gedaan, maar toen was ik niet zo bezig met hobby gebeuren.... Nu heb ik het weer opgepakt omdat ik in aanraking kwam met haken ;) ).....
    Hoop dat je het hier naar je zin zal hebben.... Er is in ieder geval elke dag weer wat nieuws te ontdekken alhier in blogger land....
    Hier vinden de kinderen het (nog wel) leuk dat ik beetje kan haken.... Jongste en Middelste (jongens) willen nog graag een knuffel.... En voor Oudste (dochter) maak ik af en toe een hanger voor aan de tas of etui.... Vriendinnetje van haar verrast met een gehaakte dolfijn.... Viel erg in de smaak en heeft al laten vallen dat ze voor haar verjaardag dan niet een kadootje vraagt uit de winkel .... Maar of ik dan wat voor haar wil haken :) ....
    Sweet (zijn 10-11 jarigen).....

    Heel verhaal....
    Zal even gaan afronden nu ;)


    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook zo iemand die in haar omgeving de enige knutsel en frutselgek leek. Toch bleek dat mee te vallen toen ik het eens bij een koffieochtendje op de school van de kids vertelde. En zo ontstond er een klein clubje van mensen die af en toe samen handwerken en koffieleuten bij mij thuis. Ik zag dat je in Zuid Holland woont, wij komen in Alphen aan den Rijn bij elkaar dus woon je in de buurt en vind je het leuk, je bent meer dan welkom hoor!

    BeantwoordenVerwijderen