vrijdag 4 februari 2011

Een nieuw blog en heel veel gelukspoppetjes!

Allemaal prettig weekend toegewenst!
Gisteren ben ik begonnen met een nieuw weblog HaakZaken. Ik ben overgestapt van web-log naar blogspot. Mijn vorige weblog, of andere want het bestaat gewoon nog, heet www.hakenenzo.web-log.nl.
Maar vanaf vandaag ga ik hier verder en schrijf ik hier nieuwe berichtjes met foto's.
Gisteren en vandaag heb ik nog een paar gelukspoppetjes gemaakt. Zo leuk om te doen.

Ter ere van dit nieuwe weblog geef ik 5 gelukspoppetjes weg. Als je er eentje wilt laat dan een berichtje achter.

 
 

12 opmerkingen:

  1. Ik ben je eerste volger op dit blog! je gelukspoppetjes zijn geweldig!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan wel een beetje geluk gebruiken.
    En ze zijn erg leuk !!

    Gr. Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een leuk idee zo die gelukspoppetjes!
    ik ga je volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi begin van het nieuwe blog met zo'n leuke rij gelukspoppetjes.
    Veel plezier in de Efteling.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op 19 februari ben ik jarig. Ik zeg geen nee tegen een gelukspoppetje om een nieuw levensjaar mee te beginnen.
    Veel plezier en succes met je nieuwe blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je blog gevonden bij het zoeken naar haakpatronen , leuk die gelukspoppetjes , groetjes uit turnhout , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je nieuwe blog,ik volgde jou al wel.Maar kon geen volger worden op 1 of andere manier,maar nu dus wel.En de gelukspoppetjes zijn super,beetje geluk kan nooit kwaad!Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohhh.... Ik had graag een gelukspoppetje ontvangen, helaas lees ik het berichtje te laat :(..... Ze zijn leuk, had ze al eens bewonderd op je "oude" blog.....
    Leuk gezicht als ze zo op een rijtje hangen :)

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat ik te laat ben voor de poppetjes, ik haak sinds vorige week en ben op zoek naar patroontjes en zo kwam ik op jou blog uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke poppetjes de roze met het paarse hoofdje is het leukste :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat een leuke pagina heb je!!
    Ik heb een boekje over haken van Sint gekregen (ja nu al) en ik ben een beetje aan het zoeken op internet.. ben nog een beginneling maar erg enthousiast! Succes met je site enne als ik zo'n poppetje kan 'winnen' zou dat super zijn!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! Ik heb je blog helemaal doorgenomen en zit vol inspiratie :-)
    Ik ben weer begonnen met haken na een aantal jaar niet te hebben gehaakt. Ik ben weer helemaal verslaafd, heerlijk! Ik zal regelmatig je blog volgen!
    I kan (nog) niet breien, maar wil het heel graag leren.., Heb jij een tip voor een goeie website voor beginners mbt breien?

    gr, marissa

    BeantwoordenVerwijderen