zaterdag 26 maart 2011

Nieuw slingertje

Fijn weekend allemaal. Het lukte deze week niet om een berichtje te plaatsen. Heb ook niet veel gehaakt. Eigenlijk alleen een nieuw slingertje, in het roze dit keer. Gisteravond zaten we hier in het theater. We zagen de voorstelling Noorderlicht van "Schudden". Twee heren in een decor van koffers, heel veel koffers. Knap gespeeld en we hebben erg gelachen. Toen ik thuis kwam heb ik nog geprobeerd een lieveheersbeestje te haken, maar ik ben niet helemaal tevreden. Vanmiddag doe ik een nieuwe poging.

Dadelijk drink ik een kopje thee en dan ga ik groente en fruit halen op de markt en met jongste dochter naar de bieb. En als ik dan terug ben koffie met de krant. Morgen laat ik weten wie de prikkers krijgt. Ook komen er steeds maar volgers bij. Ik ben verbaasd, waar komen jullie allemaal vandaan? Hartstikke leuk.
De kwaliteit van de foto's laat wat te wensen over. Beetje flets allemaal.

4 opmerkingen:

  1. Via via ben ik op je blog terecht gekomen.
    Erg gezellig hier, met al dat kleurrijk haakwerk.
    Ik ben maar meteen volger geworden ;)
    Leuk kastje trouwens!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie er gezellig uit je foto's ondanks dat ze een beetje flets zijn. Hoe ik op je blog terecht kwam, ik was aan het googlen op gehaakte bloemetjes en zo ben ik bij je terecht gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig, vooral die bloempies in de bol wol :-) Succes met het lieveheersbeestje!
    Fijn weekend!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks een drukke week ziet er toch weer leuk uit.
    Fijne zondag, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen