zondag 31 mei 2015

Gehaakt armbandje met knopen

Voor dit armbandje heb je niet veel nodig.
Wat garen, leuke knopen, een haaknaald
en een sluiting. Ik gebruikte een
drukknoopje.
Eerst rijg je de knopen aan de draad.
Ik haakte een rij van 4 vasten. Eerst
een paar toeren zonder knoop. Daarna
haakte ik steeds een knoop mee. Je
moet natuurlijk even de afstand
bepalen.
Aan het einde nog een paar toeren
zonder knoop. Daar naaide ik het
drukknoopje vast.
Een eenvoudig armbandje
en toch leuk.
Wat vinden jullie?
Buttons on a crocheted bracelet.

4 opmerkingen:

  1. Leuk!! Ik heb ook eens geprobeerd kralen mee te haken, maar ik heb het lang niet zo mooi strak gekregen als jij. Ik vond het nog best lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden, staat lekker stoer bij de andere armbandjes. Kamsnaps zijn ook ideaal om als sluiting te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen