zaterdag 24 oktober 2015

Ik zie, ik zie (het niet meer zo goed)


Een hele tijd geleden haakte ik deze grannny's.
Die daarna in een la belandden.
Vorige week kocht ik deze leesbril.
(klopt, ik krijg de naald niet meer zo goed in de naald)

Het is niet handig om de bril zo
in mijn tas te proppen.
Dus dacht ik aan die granny's
en zie hier, een brillenhoesje.
Ik naaide een stukje vilt op elke kant en
haakte ze aan elkaar.
Gehaakt lusje eraan.
Knoop erop
en voila!

Weer een "liggen-blijf-project"
afgemaakt.

<<<<<Fijn weekend>>>>>
*****
***
*

4 opmerkingen:

  1. Ik zie (door mijn leesbrilletje) een heel leuk hoesje :-) Kwamen die vierkantjes dus toch van pas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe herkenbaar. Ik was ook met zoiets bezig. Het zit nu in een tasje omdat ik met een dekentje ben begonnen. Wat is het een leuk hoesje geworden.
    xxx Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De leesbril heeft een mooi hoesje gekregen.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig hoesje. en zo blijft je brilletje ook netjes in de tas en gemakkelijk te vinden.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen