woensdag 23 februari 2011

De gebreide Ferrari en een award

Wij zijn gisteren met z'n vijven naar het Tropenmuseum in Amsterdam geweest. We bekeken de tentoonstelling ROOD. Een visueel spektakel rond de kleur rood in alle culturen.

 
Daar staat ook een rode Ferrari, gebreid (het grootste gedeelte, maar de koplampen en velgen zijn gehaakt) door Lauren Porter en genoemd 12 Miles of Yarn. Klik hier om nog meer van haar werk te zien.


We hadden een leuke dag. Toen ik 's avonds thuis kwam nog even op mijn weblog gekeken. Een paar volgers erbij. Hallo allemaal, gezellig dat jullie af en toe langskomen!!!! En ik las dat ik een award heb gekregen van van www.ollebolenmuis.blogspot.com Ik ging er bijna van blozen. Ik ben hier niet zo goed in, maar kan dit natuurlijk niet weigeren, dus Celine bij deze: HARTELIJK BEDANKT!
Nu is het de bedoeling dat ik deze award door geef en ik zou dit willen doen aan:
- Simone www.desierkip.web-log.nl
- Marjo www.marjoscosycorner.blogspot.com
- Marielle www.vanallesennogwatenmeer.blogspot.com
Jullie mogen deze award ieder weer aan 3 tot 5 andere (beginnende) bloggers doorgeven. En het plaatje Liebster Blog op je weblog zetten natuurlijk.

Het lukte me niet om deze foto bij het berichtje van 16 februari te plaatsen. Nu opeens wel. Ik snap er nog steeds niet alles van, maar ik leer steeds weer iets.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je Award, altijd leuk om te ontvangen toch....ik kom per toeval op je blog en ben maar meteen volger geworden.
    Ik ben weg van je geluks-poppetjes, dus kijk niet vreemd op als ik binnenkort ook zoiets ga freubelen. Bedankt voor de inspiratie en ik kom zeker weer bij je kijken, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hannie,

    Dank je wel voor deze award, ik voel me zeer vereerd. Zal er eerdaags aandacht aan besteden op mijn blogje. Maar nu eerst nog even de verloting van mijn give away. Je kunt nog heel druk zijn met een eigen blog, haha!

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww Hannie...ik voel me ook héél erg vereerd....!! Ik ben nog nieuw in haakland en dan al een award krijgen...SUPER...maar ik ben niet goed in 'dingen' op mijn blog zetten enzz..mail je me even wat ik nu precies moet doen daarvoor ?
    En wat denk ej ? Ik krijg ook net een mail dat ik de 'give away' van Sierkip heb gewonnen...en ik kreeg vandaag 'zomaar' een kadootje van mijn dochter ...het boek 300 haaktips en technieken....en dat zo maar op een doordeweekse dag ...een mens zou voor minder kippevel krijgen !!!

    Dank je wel

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen