donderdag 24 februari 2011

Een kater en een lieveheersbeestje

Ik ben vrij deze week en daarom zit ik op dit tijdstip achter de computer. Tijdens mijn kopjes koffie heb ik twee nieuwe poppetjes gemaakt of liever gezegd beestjes. Het is verslavend.

Hieronder het leuke hangertje wat ik van Marjolein van www.inke-pinke.blogspot.com heb gekregen.
In onze straat op de parkeerplaats is iets heel leuks neergezet. Daar moet ik een foto van gaan maken. Nu kan dat niet want er draaien een aantal bouwvakkers omheen en die zien mij al aankomen met m'n fototoestelletje. Maar aan het eind van de middag als ze vertrokken zijn........ Daar staat namelijk mijn grote wens!! In het volgende bericht meer.

7 opmerkingen:

  1. Ik zag dat je naar een mooie tentoonstelling over ROOD bent geweest, vandaar nu natuurlijk dit rode gelukspoppetje. Het zwarte katje is ook erg leuk.
    Leuk hanger kreeg je van Marjolein.
    Gefeliciteerd met je award.
    Ik ben benieuwd at er bij jullie op straat voor bijzonders staat.
    Fijne dag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer super leuke poppetjes , ik zit nog vol ongeduld te wachten op dat van mij , maar ja , het moet wel de grens over , hé , groetjes vanuit Turnhout (Belgie) Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd wat er bij jullie in de straat staat, een lantaarnpaal in de vorm van een haaknaald? of een metrocontainer met gehaakt jasje? We wachten in spanning af...hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke poppetjes maak je! Vooral dat poesje heeft mijn hart gestolen!

    Morgen wel direct de foto plaatsen van je grote wens op de parkeerplaats, want ik ben erg nieuwschierig, hahaha.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn erruggg leuk, zeg!! Dat hangertje ook.
    Ben wel heel nieuwgierig wat er nou op de parkeerplaats staat... Ga binnen kort ook nog eens even je linkjes bekijken van Wild breien en Rood.

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben heel benieuwd naar de foto en je poppetjes zijn weer erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke beestjes, en ik ben ook benieuwd naar de foto. groet liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen