zaterdag 26 februari 2011

Japanse bloemen

Vandaag in de tuin gewerkt. De buurman heeft twee hele grote treurwilgen in onze tuin gesnoeid. Met zijn allen hebben wij die enorme takken (en stammen) tot houtjes voor de kachel verwerkt. Dat voel ik aardig in mijn handen dus dat wordt vanavond een boek lezen of film kijken in plaats van haken. Ik ben het boek De Held van Jessica Durlacher aan het lezen, een heftig verhaal.

Gisteravond heb ik drie mooie Japanse bloemen gehaakt. Het patroon staat op het weblog van Elizabeth. Zij maakt hele mooie dingen. Bedankt Willy voor de tip!
Leuk, weer nieuwe volgers erbij. Welkom allemaal, en verder wens ik iedereen die dit leest nog een heel prettig weekend toe!!!

5 opmerkingen:

  1. Mooi hè die Japanse bloemen, niet moeilijk en snel klaar. Gisteren heb ik me er ook aan gewaagd. Ik heb er nu 5 klaar. Zal morgen een foto maken voor mijn blog.
    Ben benieuwd wat wat je er mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zijn ze geworden, ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik die linkjes ongevraagd doorstuur, maar je haakt zo graag en veel. Nu weet ik ook meteen waar ik moet zijn wil ik ze zelf nog gaan haken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukspoppetje goed aangekomen in Belgie , Het is heelhuids over de grens geraakt , dankjewel , groetjes uit Turnhout , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn erg leuk, ook een leuke link! Wordt zo nog een dagtaak om al die leuke blogs bij te houden. En dan nog al die leuke bloemetjes die ik wil haken, er komen er steeds meer bij.
    Zoveel te doen, ik heb nog zoveel te doen...ik moet nog eens heel veel bloemtjes haken...

    Gaaf trouwens, treurwilgen in je tuin!

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank voor het delen :)
    Ze zijn leuk.....
    Had ook al even één geoefend (zie vorige logje)....

    Overigens had ik daar nog willen zetten dat ik je gelukspoppetje op mijn blog heb gezet :D .....

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen